maandag 15 oktober 2012

610 Cc Drh. 'Bruno' De Meyere (Gent, België)




610 Cc Drh. 'Bruno' De Meyere (Gent, België)

Hallo meiden,

Ik heb van alles gelezen over borstlifts, verkleiningingen, lifts met tevens een implantaat maar nog niet ervaringen van dames die al reeds siliconen implantaten hebben en een lift willen met tegelijkertijd een kleinere prothese erin.

Ik zal mijn verhaal even uitleggen. 4 jaar geleden heb ik voor het eerst mijn borsten laten vergroten bij dr Bruno de meyere. Consult gehad en aangezien de reisafstand meteen laten opereren. (Was telefonisch vooraf afgesproken, mits ik er zelf een goed gevoel bij had).
Dit laatste was het geval . Ik had van mezelf een volle c cup en wou daar weggaan met een grote E. Lekker nep en rond. Had ook foto s uitgeprint van hoe ik het graag wou. Het zou in ieder geval high profile worden voor de ronde 'neppe' look voor de spier.

Ben onder narcose gegaan en de dokter is begonnen. Tijdens de operatie vroeg de dokter aan mijn vriend of die wou komen kijken of de prothese groot genoeg was dat was idd het geval en hebben er links 600 en rechts 610 Cc erin gezet omdat er iets verschilletje tussen de linker en rechter borst.
Even bijgekomen en weer terug naar huis om te herstellen. Waren allebei wel verbaasd nog over de grote van de borsten. maar dat wende al vrij snel. Na het herstel waren ze supermooi en een cupmaat E tot ik een maand later zwanger werd. Zoals de meeste met kinderen weten hoe dat eraan toe gaat ging het bij mij ook, Ze werden nog groter en gingen door de rek van mijn huid ook wat lager zitten. Ging naar een F cup en eenmaal na de bevalling is het wel bij getrokken maar niet geweest wat het was ervoor.nu met de tweede zwangerschap heb ik een cupmaat G/H (hoor mijn vriend niet klagen:))

Iets meer dan 2 jaar later besloten we weer een kleintje te nemen en tevens de laatste (zit nog 2 weken ongeveer in mijn buik en dan komt ze eruit!jeehh!) in die tussentijd van twee jaarben ik twee keer teruggeweest bij dr bruno om te laten zien hoe het eruit zag, ook hij vond dat ze teveel gezakt waren en ook was er sprake van deels kapselvorming wat overigens niet zo erg was om te moeten verwijderen. Toen ik vertelde wat mijn wensen waren werd het een stuk lastiger. Ik wil een borstlift waarbij meteen ipv de 600cc, 500cc teruggeplaatst word zodat ik strakke hoge ronde en dicht bij elkaar staande borsten zou krijgen die niet naar de zijkant vallen als je op je rug ligt. Dit vond d'r Bruno geen goed idee en stelde voor protheses eruit te halen de overtollige huid verwijderen en de borstlift uitvoeren zonder wat terug te plaatsen en er een half jaar minimaal mee te lopen (a/b cup) zodat de wonden genezen zijn en daarna weer een nieuwe prothese te plaatsen. Aangezien ik daar niks in zag er een half jaar minimaal zo bij te lopen heb ik dat niet gedaan. Dr Bruno vond namelijk het risico op openscheuren van de hechtingen te groot om dit meteen weer te vullen met de 500 Cc.

Ben vervolgens  opzoek gegaan naar een andere pc voor consult en dezelfde wens voor te leggen. Ben bij Diana Gabriels op consult geweest in Barendrecht  (kwam ik terecht door goede ervaringen bij een vriendin van mij) en heb daar ook permanent mijn lippen laten opspuiten. Daar was er een arts die waarschijnlijk wel deze operatie uit zou voeren maar dan met een niet te grote prothese 500cc zou twijfel geval worden. Aangezien ik druk met de zwangerschap ben is het er niet meer van gekomen er verder mee te gaan en ben nog in overweging. Nu sprak ik ook een kennis die bij dr. Nio is geweest en heb daar veel goede verhalen over gehoord! Wellicht dat hij mij met mijn probleem kan helpen. Zijn er meiden die hetzelfde soort operatie hebben ondergaan en wat zijn de bevindingen ervan? En ook ervaringen met dokter Nio?

Ben benieuwd naar jullie reacties. En hoop dat ik er uitben voor juni volgend jaar! Dan wil er voor de zomer weer strak bijlopen maar dan ook zonder bh en alles lekker op zijn plek blijft staan

X missyt

Na 1ste zwangerschap:
Nogmaals:
Na zwangerschap zonder bh:
Tijdens (bijna einde zwangerschap 2e kind) zonder bh:

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten