maandag 15 oktober 2012

Minoex : 1 oktober 2012 : Dr. Colpaert : AZ Antwerpen




Minoex : 1 oktober 2012 : Dr. Colpaert : AZ Antwerpen

hoi, ik ben al even lid van deze site ik heb die via een vriendin leren kennen en heb hier al veel nodige informatie kunnen vinden ; ook vind ik het supper dat je zo veel vergelijkbaar matriaal hebt.

ik heb nooit veel borst gehad ma naar bevalling van mijn kindje is het alleen NOG minder , ik was wel een krak in het verbergen ervan. ik kocht altijd zeer opgevulde bh's ook werkte ik vaak met *kipfilets*:-) die ellendige siliconen dingen die je mee in je bh steekt. en ik was dit stilletjes kotsbeu .. ik was al heel lang aan het twijfelen ik ben een doemdenkertje op da vlak ik dacht van da gaat opvallen .... heb dan ook heel duidelijk gemaakt dat ik het heel natuurlijk wou houden .

op 1 oct was de grote dag smorgens als eerste op de operatietafel  de pijn achteraf viel heel goe mee had juist wat misselijkheid van narcose . ik had de eerste keer wel het gevoel dat het mss wat*klein* is uitgevallen maarja met al die plakkers erop geeft ander zicht . afgelope zaterdag ben ik dan op controle geweest en daar was het zicht al helemaal anders zonder die plakkers. de chirurg zei ook dat meer echt iet had gekunnen omdat ik een heel fijn vroutje ben en niet veel plaats had op *meer* te steken hij heeft me wel verzekerd dat die siliconen nog gaan veranderen van plaats wat meer naar binnen komen en meer indalen en dat ze dan groter en mooier van vorm gaan zijn .  in totaal heb ik 245 g in elke borst gekergen in cc weet ik niet hoeveel het komt .. ondertussen ben ik heel  blij met mijn nieuwe borstjes eindelijk voel ik me echt vrouw zal alleen dupper happy zijn dat ik die ellendige bh weg kan doen dat duwd alles zo plat :s . ook hoop ik dat als de siliconen indalen mijn littekens mooi bedekt graken.

zo zal ik later is wat voor en na foto posten en feel frree voor jullie mening

groetjes

Bijgevoegde Thumbnails

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten