dinsdag 23 oktober 2012

Borstenforum




En nu ga ik er voor...

Hallo allemaal,

Ik ben Ellis, 48 jaar en heb een dochter van 13, zoon van 17, man en een hond van 2,5 jaar.
Ik heb ruim 15 jaar gewerkt full-time en na de kinderen part-time als directie-secretaresse op een ingenieursbureau.
In 2006 een "sabbatical" genomen van uiteindelijk 5,5 jaar om beetje tot rust te komen met een puber net op de middelbare school. Ik zal niet lekker in mijn vel in de combi werken en aandacht voor het gezin.
Vorig jaar gaan werken voor 12,5 uur in de Thuiszorg en dat bevalt eigenlijk prima. Is goed te doen in combi met gezin en vooral hondje. Het is altijd een feest als je weer thuiskomt en zo'n beestje zo blij maakt.
Ik heb al jaren problemen met mijn gewicht. ben 6 jaar geleden ruim 23 kg afgevallen tot ca. 76 kg.
Daarna mondjesmaat weer aangekomen. Na 2 jaar weer afgevallen en ga zo maar door.
4 jaar geleden heeft mijn vriendin een borstverkleining ondergaan en daar was ik enthousiast over.
Ben mijn zware borsten, nu 85G al jaren zat. Met sporten is het vreselijk onhandig en heb nekklachten hierdoor.
Ik ben in 2009 bij de plastisch chirurg geweest en zat toen op 87 kg. met een lengte van 1.65.
Wat ik al wist is dat ik rond de 76 kg moet wegen, liefst minder.
Ik ben na de zomervakantie weer begonnen met lijnen en het gaat super. Ik ben van 94 nu naar 85 kg gesmolten....
Ik hoop dat ik over 2-3 maanden voor een eerste gesprek langs kan gaan.
ik ben indertijd in Voorburg Diaconessenhuis geweest, bij dr. Timmenga. Mijn vriendin is ook door hem geholpen.
Ik vind het wel lastig te bedenken waar je de operatie  het best kunt laten uitvoeren. Je hoort en ziet natuurljik veel over de Bergman Kliniek.
Afijn, ik ben nog niet zover, maar lees me goed in op dit forum om jullie ervaringen te lezen.

Read More »

Mus82: 24 oktober : dr Verhellen: Genk

ik kan het nog steeds niet geloven: eindelijk is het bijna zover!
Iets waar ik jaren over heb lopen nadenken/dromen/fantaseren en nog 5x slapen en dan zijn ze er, mijn nieuwe tweeling!
Aangezien er niemand in mijn naaste omgeving een bv heeft laten doen heb ik maar weinig mensen waar ik mee kan praten hierover dus lang leve het forum!
Ik ben de laatste dagen echt niet meer 'aangenaam gezelschap' te noemen, ik ben zoooo gestresseerd en pieker de hele tijd over hoe het zal verlopen
- bang voor de narcose
- bang dat het veeeeeel pijn zal doen nadien (ik ben niet zo'n moedige , maar bedenk me dan dat ik een bevalling ook heb overleefd dusja...)
- ik zie enorm op tegen het herstel aangezien hier een 13-maandertje rondloopt die constant bij zijn mama wilt zijn
Maar ik heb wel en lieve schoonmama die gaat inspringen bij het huishouden en indien nodig ook voor extra opvang zorgt (mijn zoontje kan overdag naar de onthaalmoeder) en een man die zijn plan wel kan trekken en het hier thuis ook wel zal redden
Net zoals zovelen zit ik hier allerlei 'to do'-lijstjes te bedenken en langzaamaan geraakt het lijstje leger en leger, oef!
Sorry voor dit veel te lange epistel, maar ik moest even mijn 'ei' kwijt

Read More »

even voorstellen en ondertussen aftellen

Net zoals zovelen hier loop ik al jaren rond met complexen over die veel te platte borstkas.
Moeder natuur is er gemeen geweest en na een zwangerschap en borstvoeding is het weinige wat ik had weggesmolten
Nadat ik het resultaat bij een vriendin zag was ik volledig overtuigd en eind augustus was mijn eerst consult bij de pc
Hoe dan ook, over enkele dagen is het eindelijk zover en krijg ik ECHTE borsten  
2 fantastische bobbels ipv die ellendige vlakte die ik nu zie, hoeraaaa!
de rest  van 'het avontuur' zal ik plaatsen bij de operatieverslagen
Groetjes

Read More »

Loedieloe: 5 december: dr. Nelissen: Global Care Clinic: Zolder

Zo, de kogel is door de kerk!
Sinterklaas gaat me verblijden met een paar nieuwe boobs!

Ik loop al tijden met het idee van een borstvergroting en heb besloten dat ik ervoor ga.
Na m'n eerste consult wist ik het zeker: dit wil ik!
Ik ben echt super fijn geholpen bij de Global Care Clinic en heb er echt een goed gevoel over.

Momenteel moet ik het met cup 75 AA doen. Ik heb zelf altijd gedacht (lees: gehoopt) dat ik cup A had, maar zelfs dit bleek niet het geval te zijn.

Ik heb besloten om voor 255cc te gaan. Dit moet dan een grote B/kleine C worden.
Aangezien ik voldoende eigen borstweefsel heb wil dr. Nelissen de implantaten voor de borstspier plaatsen. Hij zal tijdens de operatie kijken of dit het beste is (ivm het borstvlies?) anders wordt het dual plane.

Maandag 5 november heb ik weer een consult en dan ga ik alle vragen die ik nog heb aan de arts voorschotelen.

Ik zie er super naar uit in ieder geval en ben blij dat het 5 december al kan!
Dit komt qua werk, feestdagen en wintersport perfect uit.

Groetjesss

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten