zaterdag 27 oktober 2012

Een hoop vragen over mijn aankomende BV




Een hoop vragen over mijn aankomende BV

In januarie krijg ik mijn bv ,in de wellness kliniek genk, door dr Visser, 300cc.
De exacte datum is niet bekend, omdat ik nog niet weet wanneer ik precies vrij krijg van mijn werk.
Wel heb ik 500euro aanbetaald, omdat ik anders bang was dat ik achteraf afzeg.

Het consult ging heel snel en ik was zo zenuwachtig dat ik geen enkele vraag heb durven stellen, vandaar dat ik het hier vraag.


- Er is niet besproken of het voor of achter de borstspier komt, kan ik op dr Visser vertrouwen dat ze uit zich zelf de goede beslissing maakt, want ik heb ook geen idee wat beter of slechter is voor mij.

- Is 300cc een goede maat, ik heb nu cup A ik weeg 62kilo en ben 1.62lang.

- Het zijn monobloc implantaten, lijken en voelen ze natuurlijk? Ik ben bang als ik bijv. in mijn bikini loop dat ze misschien onnatuurlijk uitzien of blijven staan als ik lig?

- Ik ben fulltime verpleegster en krijg 10vrije dagen, is dat wel realistisch? Natuurlijk ga ik de komende 6weken proberen om zo min mogelijk zwaar werk te doen.

- Ik lees hier veel over kapselvorming, is dat te voorkomen of is het een kwestie van geluk hebben als je het gewoon niet krijgt?

- Ze werken daar met slaapverdoving in plaats van narcose wat zijn de ervaringen daarmee?

Hopelijk word ik hier wat wijzer en alvast bedankt.
Groetjes Pebbels xx

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten