dinsdag 9 oktober 2012

Even voorstellen




Even voorstellen

Hoi allemaal!

Ik ben Lara en nieuw hier.
Ik ben 40 jaar, heb 3 lieve kinderen en ben na de zwangerschappen heel veel afgevallen en hield helaas weinig borsten over... (cupje a, ben 1.85m dus niet in verhouding!)
Ik heb 2 jaar geleden een bv en buikwandcorrectie ineens gedaan.
Er is 325 cc eurosiliconen per borst ingegaan en ik heb nu een flinke D cup, ben er nog steeds supertevreden mee, ze zijn prachtig en evengoed heel natuurlijk om te zien! (in Alkmaar in het ziekenhuis gedaan door dr van Oostrom)
Ik vind het alleen jammer dat de littekens onder mijn borst nog zo zichtbaar zijn, vraag me af of dat bij meer van jullie ook zo is?
Afijn, ik zal eens op het forum rondkijken, leuk!

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten