dinsdag 23 oktober 2012

Forza : 31 januari 2013 : Dr. Tonnard : Coupure Centrum : Gent




Forza : 31 januari 2013 : Dr. Tonnard : Coupure Centrum : Gent

hallo

vandaag op eerste consult geweest en datum is geprikt, ..; nog wel wat geduld uit te oefenen maar dat hebben we er wel voor over. 30/01/2013 zal mijn booby-day worden .

ik stel me nu na het consult natuurlijk wel beetje vragen, er lagen 3 testprotheses, 100,200 en 300 cc ... 100 => veel te weinig naar mijn mening, 200 ook nog en uiteindelijk dus de 300cc genomen. chirurg gaf aan dat ik tot 320 zou "mogen, kunnen" gaan. ben hier niet verder op ingegaan maar aan de balie hem nog de vraag gesteld of er nog een groot prijsverschil tussen 300 en 320 zat hij reageerde dat er geen prijsverschil opzat en dat hij 315 cc voorzien heeft op zijn papieren.
nu ben ik aan het twijfelen of ik niet te klein gekozen heb,... natuurlijk kan ik nog eens teruggaan om nog eens te passen maar zou toch graag wat feed-back van jullie krijgen.
tevens sprak hij om de druppelvorm te nemen in mijn geval wegens beetje hang - en trechtervorm van mijn eigen borsten,... en hij zou de plaatsing deels boven en deels achter de borstspier doen en hij stelde voor onder de borst of via het tepelhof. hier heb ik onder borst gekozen waarom? weet ik niet, leek mij het minst opvallende.

groetjes

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten