zaterdag 27 oktober 2012

Katje stelt zich voor...




Katje stelt zich voor...

Hallo allemaal!

Zoals beloofd in mijn reactie op de Be-Clinic ging ik mezelf even voorstellen.

Ik ben dus Katje, 28 jaar en in het dagelijks leven Stewardess, een droomjob!
Ik zit er al lang mee in m'n hoofd en door een supergoed gesprek met een collega die ook een BV heeft laten doen, ben ik knopen gaan doorhakken.  Uiteraard heb ik hier met mijn vriend ook een héél goed gesprek over gehad, hij wist dat dit al een tijdje in mijn hoofd speelde.

Ik heb zelf nu een 75B, ben altijd héél sportief geweest, en heb dus, vind ik zelf, brede schouders... die 75B komt daar niet zo goed mee uit...
Komt er nog bij... dat ik ga trouwen volgend jaar in Juni en dat bij het passen en zoeken van een kleed toch telkens naar boven kwam dat ik een V-tje wou in m'n décolté zodat ik toch iets van borst zou hebben... als jullie begrijpen wat ik bedoel
Ik doe het niet enkel voor de trouw, moest dit zo overkomen

En nu ben ik dus in de opzoekingsfase.... ik ken er allemaal niet veel van, heb 2 collega's/vriendinnen die ook een BV hebben laten doen en tot zover mijn gesprekspartners over dit onderwerp.  Dus blij dat het borstenforum bestaat en ik nu ook met jullie mijn vragen kan delen!

Alle tips zijn welkom!  Meer dan welkom!  Gezien ik écht wel graag een afspraak wil gaan maken...

Katje.

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten