vrijdag 19 oktober 2012

Sheila : 13 december 2012 : Dr. Fresow : Quole




Sheila : 13 december 2012 : Dr. Fresow : Quole

Hallo ik ben"'Sheila'   (nickname)

Ik ben trotse moeder van 3 kleine meisjes. De jongste is nu net 1 jaar.
na de zwangerschappen maar vooral door de borstvoeding is er niet veel meer over van mijn borsten (ik bedoel hier niet mee te zeggen dat ik er spijt van heb dta ik borstvoeding heb gegeven, absoluut niet!ben blij dat ik dat drie keer heb gedaan).
Voor de zwangerschappen had ik een kleine 75b..
Nu is het 75aa geworden..en dan nog; met een maatje 75aa is er aan de bovenkant van de beha nog ruimte over..PLus dat er maar weinig mooie beha;s in deze maat te vinden zijn. Ook draag ik alleen goede push ups met veel vulling. Zo heb ik een aantal maximizers,maar dan nog vind ik het niet heel mooi zitten, nog altijd zijn de bh's een beetje te ruim..PLus dat ik echt niet meer naar een lingeriewinkel wil gaan, daar wordt ik echt verdrietig van, al die bh''s die gewoon te groot zijn, niet mooi zitten etc..
Ik heb er een tijdje over nagedacht,maar wil toch graag een borstvergroting gaan doen. Gewoon voor mezelf, lijkt me heerlijk om gewoon bh's te kunnen kopen die wel mooi zitten en niet te groot zijn! Dat ik eens een keer blij een lingeriewinkel uit kan lopen! PLus dat het met kleding veel mooier is,nu moet ik steeds opletten of het wel mooi staat ivm kleine borsten..(ook al heb ik veel vulling in). Ook zou ik heel erg graag strapless kleding willen dragen,tot nu toe niet mogelijk ivm kleine borsten. Mijn man vindt het eigenlijk helemaal niet nodig en had eerst zoiets van: liever niet dat je dit doet...Maar omdat hij nu wel ziet hoe graag ik dit wil en dat het echt voor mezelf is, vindt hij het wel goed en heeft er geen problemen mee.
Wat fijn dit forum,om er zo over te kunnen kletsen met anderen.
Zeer waarschijnlijk wil ik naar Waalre toe, medische centrum.

Groetjes!!

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten