zondag 7 oktober 2012

Even voorstellen: Loedieloe -> borstvergroting




Even voorstellen: Loedieloe -> borstvergroting

Zoals de titel al aangeeft ben ik nieuw hier en wil me even voorstellen.

Ik ben 26 jaar enaltijd al ontevreden geweest over mijn borsten.
Ik heb een klein cupje A en probeer dit altijd te verbloemen door 3 dubbele vullingen in mijn bh te stoppen etc. Eindelijk ben ik nu de knoop aan het doorhakken en heb ik de eerste stap gezet: een consult bij de Global Care Clinic op 15 october!!!
Ik ben echt super zenuwachtig, maar zie er ook naar uit.

Ik denk dat ik voor een kleine cup C ga, maar dat is een ook een beetje afhankelijk van wat de arts me aanraad. En dan waarschijnlijk anatomische cohesieve siliconen implantaten.
Wat lijkt het me nu al heerlijk om mooie lingerie en bikini's te kopen, ipv altijd dezelfde h&m bh!!

Mochten er dames zijn die ervaring hebben met de global care clinic dan hoor ik dat graag!
En zou ik met een week vrij genoeg tijd hebben om te herstellen voor het werk (ik werk als receptioniste)?

Groetjes Lotte

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten