vrijdag 12 oktober 2012

Vandaag consult gehad!(Waalre)





Vandaag consult gehad!(Waalre)

Ik ben vandaag op consult geweest in EWaalre, bij Dr Fresow.
Erg goed gesprek, heb een heel goed gevoel bij hem en de kliniek.
Liefst zou ik meteen morgen al grotere borsten willen hebben!!

Maar er zijn nog een aantal dingetjes;
namelijk hoeveel cc...Ik zou de Mentor plus profile ronde protheses krijgen, dat zou het mooiste staan.
Had een voorbeeld meegenomen. Ik zou dan tussen de 350cc en 450cc  kunnen krijgen voor dat resultaat..dus wel flink meer dan ik nu heb..Nu heb ik nl een 75aa (erg slap en geen bolling bovenkant doordat ik 3 kids borstvoeding heb gegeven)
Wil minstens een goede C (dus geen kleine c)

Ik weet niet zo heel goed wat ik nu moet doen, hoeveel cc dus. De dr zei al dat je snel went aan het formaat, dus dat je , als je te klein zou pakken, je kunt gaan denken: jammer, ik vind ze toch te klein..

Maar wil ze ook niet te te te groot..snap je?
Ik ben 165m en weeg rond de 53 kg (max 55 maar eigenlijk zit ik altijd onder de 55 kg).

Vind het nu al spannend worden terwijl ik nog niet eens een datum heb die vaststaat, helaas...
Zit nog met de jongste die net een jaar is en nog niet zelf kan lopen..wil absoluut niet te snel gaan tillen/doen want wil het optimaal laten genezen..
Nu was err 13 december nog wel plek genoeg (oa)...dat zou wle handig zijn want dan kan mijn man gewoon wat langer vrij vragen,meteen de feestdagen erbij..Hij heeft geloof ik nog heel wat dagen staan...maar of hij van 13 december t'm 1 januari vrij mag..(zo lang)..(1 januari is op een donderdag)
We zitten dus vooral met de kids, de jongste dan vooral waar ik dan hulp bij nodig heb..Ik zou mijn moeder bijvoorbeeld kunnen vragen,zij woont ongeveer half uurtje van mij vandaan en weet niet of zij elke dag op en neer wil rijden (bijv een weekje ofzo)
Lastig hoor..Het liefst bel ik morgen meteen om 13 december vast te leggen,met de hoop dat onze jongste dan zelf loopt...

Zit ook nog met de financiering..moet waarschijnlijk dit bedrag gaan lenen, nouja, een gedeelte, het kost 3850 euro, incl alles is dit, komen geen kosten meer bij.
Hebben zelf waarschijnlijk wel 3000 euro, haal dat liever niet van die spraarrekening maarja, stuk goedkoper dan lenen (gaan dan dus wel elke maand een bedrag terugstorten naar die rekening)
en het overige bedrag moet ik dus ook nog bekijken...
Was het maar minder duur haha ,maar moet gaan lukken...wil de bv eigenlijki gewoon dit jaar nog het liefste!

Oh, vind het echt nu al spannend, erg he...laat staan hoe ik me voel als de datum is gepland!!!

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten