dinsdag 9 oktober 2012

Werk




Werk etc.

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag (of eigenlijk vragen) aan iedereen die al een bv heeft gehad.
Het niet zozeer over de bv zelf maar meer alles eromheen. Ik zou graag een bv willen maar twijfel en zie een beetje tegen alle "toestand" op die er bij komt kijken.
Voor mezelf is het niet zo'n probleem maar je belast ook je man, kinderen en evt. andere familie er mee. Misschien zouden ze het niet zo erg vinden maar voor mij voelt het wel zo. Ik wil altijd als het even kan zelf weer dingen doen en kan niet goed stilzitten. Ik weet dat dat bij deze operatie echt nodig is....
Hoe hebben jullie dat gedaan? Wat kon/ mocht je na ca 2 weken weer een beetje doen?

Dan ben ik ook erg benieuwd hoe jullie het op het werk hebben gedaan. Wat voor soort werk doe je? En wanneer zijn jullie weer gaan werken? Vakantie/ziekteverlof? Wisten collega's/werkgever er van af?
Ik werk in de zorg en doe dus best zwaar lichamelijk werk (borstvergrotingstechnisch gezien) dus ik vrees dat ik best veel weken moet opnemen en/of evt. ziekteverlof moet nemen. Daarbij zou ik het dus ook m'n werkgever moeten vertellen. Wat op zich niet zo'n groot probleem is maar ik wil niet dat al m'n collega's het weten. Het is ten eerste iets van mezelf (ze weten ook niet dat ik ienienienie's heb) en ten tweede is zo'n ziekenhuis een broeiplaats van roddels en verhalen waarbij iedereen wel een mening heeft over bv of andere esthetische ingrepen. Als ik na een aantal weken dan toch weer aan het werk ga en "zware" dingen aan collega's over moet laten, zie ik al die gezichten al voor me, zo van: "jij wou die bv, dan moet je ook niet zeuren". Ik weet niet of dit echt zo is maar ik haal me nu allemaal van dit soort dingen in m'n hoofd.
Ben erg benieuwd hoe jullie dit allemaal ervaren hebben en of het mee viel of op sommige punten toch tegenviel. En natuurlijk hoe jullie het hebben opgelost!
Groetjes!

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten