zaterdag 27 oktober 2012

Mammografie,kan ik erop staan om er een te krijgen..




Mammografie,kan ik erop staan om er een te krijgen..

Hoi ..
Ik ben een hypochonder dat weet ik en dat ga ik behandelen hulp van het riagg.
Maar ik heb 2 weken geleden een knobbel in mijn linker borst gevoeld..bleef eraan voelen en drukken en opeens hoppa weg.denk dat het een cyste was die ik zelf kapot gdrukt heb..
Naar huisarts want maakte me zo gek erover.
Hij voelen en voelen en voelen  en voelde niks aparts of geks.
Maar mijn gedachten gaan nu met mij op de loop en kan aan niks anders meer denken.val af van stress en continu dwalen mijn  gedachten af,

Mijn vraag is..kan ik erop staan dat ik een mammo krijg.ik weet dat ik niet zal stoppen met malen voordat die mammo geweest is..ik word er echt gek van..

Ik wil hem graag zelf betalen ,dat maakt me geen ene reet uit..als ik maar geruststelling krijg

Wie weet hier antwoord op..

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten