donderdag 25 oktober 2012

wat is er mis???




wat is er mis???

lieve forum gebruikers...

ik lees nu even wat mee hier en daar en ga toch mijn probleem maar eens open leggen hier in de hoop op wat mede ervaringen en tips van jullie;)
ik ben een vrouw van 39 jaar..heb in 2006 een bv gedaan bij linea aesthetica in brussel. reden daarvan was omdat ik vroeger vanaf mijn 18e ongeveer gezegend was met een volle d cup. na mijn zwangerschap verdween die inhoud als sneeuw voor de zon. toen ik daarna ook nog eens ging afvallen (niet gepland maar door stress) en van 60 kg naar 50 kg ging was er niets meer over dan wat huid/theeakjes zoals ik ze noemde
heb ze dus laten opvullen zodat ik weer n d cupje terug had en mijn bestaande huid was weer wat opgevuld.
op zich ging destijds alles goed al heb ik in 2007 wat klachten aan de linker prothese gehad. t gevoel alsof hij omgedraaid was. toch is dat weer verdwenen maar wel heeft hij altijd wat verder weggezakt als ik op mijn rug lag dan mijn rechter borst.
vorig jaar ben ik voor t eerst na langdurige pijnklachten links naar de huisarts gegaan..ik voelde een harde schijf onder mijn tepel. echo gemaakt, prothese was wat rimpelig vonden ze maar geen rare knobbels te zien oid en geen lekkage.
nu sinds een aantal maanden is t naar mijn idee goed mis.
pijn, brandend gevoel en de prothese vervormt totaal wanneer ik op mijn rug lig. zakt weg, vol deuken, kan de prothese zo vastpakken en lijkt met platte kant boven te zitten? ook harde schijf nog onder mijn tepel. inhoud lijkt minder te zijn maar dan vooral als ik lig.
heb mijn chriurg van destijds gesproken en die heeft het gelijk over n wissel.. ze zitten er 6 jaar in bijna 7.
het zou kapselvorming kunnen zijn, toch ben ik bang voor een lek. of zweten?
verwisselen is geen optie voor mij financieel... begrijp dat dat niet vergoed wordt. ect alleen als ze lek zijn.
maarja, weer kans op kapselvorming, lekkage...voel me best angstig en onzeker
als hij niet lek is en t is alleen kapselvorming wordt t sowieso niet vergoed dus hoef ik nergens over na te denken...maar zal er dan toch verminkt uitzien daar denk ik zo nadien:(
er is een rontgenfoto gemaakt van mn wervelkolom en daar zag ik een zwarte vlek in mn prothese...niemand kan me nog eggen wat dat is...
ik moet nu 8 nov. naar de chirurg in het ziekenhuis. de prive klinieken zijn alleen uit merk ik tot nu toe op een wissel dus kies ik nu vooer het ziekenhuis.
ben erg benieuwd wat de uitkomst is...of ik een keuze heb. wat dan mn keuze zou zijn? geen idee
ik heb fibromyalgie die veel erger is geworden...vraag me af of dat door de prothesen komt...weet niet wat te doen, weet nog niets eens wat er mis is...lastig!!!!
iemand dit meegemaakt?
heb geen idee wat erin zit trouwens..mijn chirurg zegt gelprothesen en absolut geen pip...maar ja???

Bijgevoegde Thumbnails

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten