vrijdag 12 oktober 2012

tips en voorstel




Iemand tips voor push up bh's 70F?

Hallo iedereen,

Mijn cupmaat is momenteel 70E maar bij push up bh's heb ik 70F nodig. ( anders komen mijn tepels er boven uit )
Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden over mijn borsten maar bij een push up bh komen ze heel mooi naar voren.
Nu heb ik via de Wehkamp 2 push up bh's maat 70F besteld en deze zitten heel erg mooi.
Nu kijk ik al maanden op Wehkamp of ze al nieuwe push up bh's in die maat hebben maar helaas is hun nieuwe collectie alleen in kleine maten beschikbaar...

Weet iemand waar ik push up bh's kan bestellen in de maat 70F?

Alvast bedankt.

Read More »

Voorstel momentje.

Hallo allemaal,

Ik ben Rachel en 19 jaar oud.
Ik wil al sinds mijn 14e een borstvergroting aangezien ik ze gewoon te klein vind en er vroeger ook mee ben gepest. Ik heb nu een cup A, maar het is geen volle cup A.

Ik lees al een tijdje forums mee hier op www.borstenforum.com en heb toch besloten lid te worden, omdat ik de verhalen niet altijd meer kon lezen. Buiten dat is het natuurlijk erg handig om jullie verhalen te lezen en om te lezen hoe de ervaringen zijn bij de verschillende klinieken.
Ik kan zelf niet wachten om een borstvergroting te doen, maar helaas is het geld er (nog) niet.. Dit mede omdat ik student ben en dus, zoals algemeen bekend is haha, niet liggende gelden heb, jammer genoeg!

Ik denk dat ik me zo wel goed genoeg heb voorgesteld en als er vragen of opmerkingen zijn lees ik deze vanzelf wel!

Groetjes,

Rachel

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten