dinsdag 23 oktober 2012

eindelijk boobies




eindelijk boobies

  hallo meiden,

Hier mijn verhaaltje over mijn nw boobs,

Dit is een wens wat eindelijk in vervulling is gegaan.
Ben altijd een dikkertje geweest, tot 5 jaar terug
toen woog ik ongeveer 115 kilo en had maat 95 DD
Ben toen zwaar (hihi) afgevallen en weeg nu nog 70 kilo
Maar wat ging er als eerste weg mijn Boobs, dus bleef ik zitten met theezakjes
Heb altijd wel in mijn achterhoofd een droom gehad om weer mooie borsten te hebben.
Maar heb me er nooit in verdiept en ben wel extra push up gaan dragen
had zelfs van die kip filetjes gekocht die je dan in je bh kon stoppen.
Totdat mijn vriendinnetje een geheimpie vertelde dat ze haar borsten ging laten vergroten.
Bij dr Bruno Demeyer in Gent,
Mijn verlangen kwam weer terug en ben met mijn vriend erover gaan praten
Hij wist dat dit een wens van mij was en zei dat ik alles maar goed moest gaan uitzoeken.
Zo gezegd zo gedaan.

Mijn consult was vorige week woensdag 17 oktober een goed gesprek met de doktor gehad en alle vragen gesteld en goede antwoorde gekregen.
Hij stelde voor om 450 cc te plaatsen en dan te kijken of dit voldoende was.
Heb ook geen twijfel meer gehad en heb hem gevraagd wanneer het kon worden gedaan.
Hij vroeg of ik in november wilfe of december, waarop ik vroeg of het niet sneller kon.

Hij begon te lachen en zei dat hij vrijdag 19 oktober wel een plaats had om 14:00 uur en
anders vrijdag 26 oktober, heb toen gezegd ik kom nu vrijdag wel

Dus zo gezegd zo gedaan vrijdag morgen om 09:30 uur samen met mijn vriend in de auto gestapt
We erg vroeg maar ik wilde niet te laat komen en je weet het nooit met het verkeer.
Ik mocht na 08:00 uur niks meer eten en ook niet meer roken, en na 10:00 uur niks meer drinken.
We waren ruim op tijd maar dat gaf niks ik zou eindelijk mijn nieuwe borsten krijgen.
Om 14:00 uur zijn we naar binnen geroepen nog een paar vragen gesteld moest me toen omkleden.
Kreeg een warme badjas aan met witte sokjes onderbroek mocht ik aan houden.
Doktor bruno heeft toen mijn borsten afgetekent heb mijn vriend een kusje gegeven en ging mee de operatiezaaltje in.
Ben gaan liggen infuus is aangebracht ik begon toen zenuwachtig te brabbelen en weg was ik
Ik werd wakker in een lekker warm bedje en het eerste wat ik riep is  "  ik heb borsten  "
ben ook weer effe weggedommeld en dat ik bij kwam zag ik mijn mannetje naast me zitten.
Na een tijdje mocht ik me aankleden heb toen nog even met de doktor gesproken over mijn na zorg
en dat het 600 cc is   geworden kreeg lekker wat te drinken ben toen in de auto gestapt en naar huis gegaan.
Was pas om 20:30 uur thuis dus me mannetje heeft me lekker toe gestoptmaar na twee urrtjes was ik al weer wakker van de drukkende pijn heb dit kunnen uitstellen tot s'morgens 07:00 uur en heb toen het verband verwijderd. Wat een opluchting en wat een mooie borsten heb ik nu.Ben nog herstellend maar zeer tervreden.
Dank je wel Dr Bruno De meyer mijn leven is  nu perfect

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten