zondag 27 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Rand prothese plots meer voelbaar en steekt precies 'uit'

Dag dames

 

Ik ben nu bijna 2 jaar PO.(in mei precies 2jaar). Nu een dikke week geleden voelde ik  aan mijn rechterborst  in de buurt van mijn borstbeen plots een knobbeltje. Helemaal overstuur een mamo en echo laten doen. Maar de dokter zei me dat er zeker geen knobbeltje was, maar dat mijn prothese een soort van uitstulpingetje vertoonde en dat dat het knobbeltje gaf dat ik voelde. Het doet absoluut geen pijn en de prothese zelf was zeker nog intact (cohesive gel).

Maar ik vind het toch een beetje vreemd dat ik dat zo plots ben beginnen voelen. Hebben jullie ooit al gehoord van een pocket dat scheurt? enzo ja doet dat dan pijn? De huid aan mijn borstbeen zit nog steeds goed vast en lijkt toch niet naar boven te komen (moest meteen aan uniboob probleem denken als ik bedacht dat mss de pocket wat gescheurd was).

Ik ga maandag naar mijn pc bellen zoizo. Maar die gaat me wss toch vragen om op consultatie te komen.

Nuja, ik sta er echt niet op te wachten om nog operatie enzo te moeten ondergaan, heb ook geen geld ervoor :s. Als er problemen zijn, laat ik ze er liever gewoon uithalen :s Maar zo ver wil ik eigenlijk nog niet denken.

Heeft er iemand van jullie misschien iets gelijkaardigs meegemaakt?

 

Groetjes

Hayden

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten