zondag 20 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

''Kapsel strengetje''

Hallo allemaal,

 

Afgelopen jaar heb ik een borstlift met prothesen gehad. Het is prachtig geworden maar had een kleine complicatie: Ik had hier nog nooit van gehoord en kon hier op internet ook niks over terugvinden maar ik heb last gehad van een ''Kapsel strengetje''.

Dat is een draadje van kapselweefsel wat onder de huid ontstaat. In gewone houding zag je hier niks van maar als ik mn armen boven mn hoofd uitstrekte zag je een soort ''onderhuidse draad'' van de onderkant van mn borst, 5 cm riching mn buik. Dit stond dan ook strak wat een onaangenaam gevoel gaf. Schrok me rot in het begin, terug gegaan naar de PC. Deze gaf aan dat het een vrij onschuldige maar niet heel veel voorkomende complicatie is. 9 van de 10 keer rekt deze kapselstreng vanzelf op en mee en hoeft er niks aan gedaan te worden. Als het zo strak bleef staan moest de PC poliklinisch een klein sneetje geven en het strengetje doorsnijden. Dit was in mijn geval niet nodig, het rekte vanzelf netjes mee. Ik zet deze info hier neer om mn ervaring te delen en het advies te geven als je dit ziet bij jezelf: schrik niet maar ga even langs je PC voor controle! Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Nog meer meiden hiermee bekend?

 

Groetjes, Chloe 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten