donderdag 24 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Nieuw lid stelt zich voor

Goedemorgen allemaal,

 

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om een borstverkleining te ondergaan.
Ja,......te ondergaan want ik ben doodsbang.

Zo bang dat mijn bloeddruk telkens te hoog bleek.

Er zijn nu zelf skalmeringstabletten voorgeschreven voor de dag voor en de dag van de operatie.

 

Ik ben 39 jaar, moeder van twee kinderen (16 en 13 jaar oud) en heb een cup 75 I.

Voor de operatie ben ik inmiddels 10 kilo afgevallen; daardoor ook een cupmaatje kwijtgeraakt maar vind ze nog steeds te groot.

Sinds bijna 4 jaar heb ik een eigen paard en door het paardrijden namen de klachten alleen maar toe.

De stap ik gezet; donderdag 7 februari is het zover.

 

Dr. Anneke van Engeland van de Bergmankliniek in Bilthoven gaat de operatie uitvoeren.

Tijdens het intakegesprek gaf ze me een enorm vertrouwd gevoel en ze wilde me erg graag helpen.

 

De spanning neemt toe!

 

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Mijn angst is voornamelijk gericht op "het onbekende"

Ik ben een enorme controlfreak en ik denk dat daar de grootste problemen door komen.

 

Kortom; alle ervaringen zijn welkom!

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten