donderdag 31 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Tepelhofcorrectie

Beste mensjuhs op dit forum

Ik loop al heel lang met het idee in me hoofd rond dat ik wat wil veranderen aan me tepels. De grootte van me tepelhof vind ik niet passen bij mij maat borst. Terwijl ik eigenlijk zeer tevreden ben met de grootte van me borsten. Hoe raar het ook klinkt schaam ik me meer voor me borsten dan voor me gedeelte daarbeneden. Dus resulteerd dat ik altijd iets aanheb tijdens het vrijen bijv een truitje of bh. Er is alleen 1 maar zodra ik het koud heb en me tepels stijf zijn ben ik tevreden ermee. Maarja de hele tijd ijsklontjes erop hebben of raam open hartje winter is ook geen optie. Heb zelfs piercingen laten zetten omdat gezegt werd dat ze dan stijf blijven. Jammergenoeg alleen niet bij mij. Nu hoop ik hier eigenlijk mensen te kunnen spreken die zo'n operatie hebben laten doen en ervaringen te horen. En waar ik op moet letten en wat voor vragen ik moet stellen. Ik zal zelf proberen om foto's te plaatsen zodat jullie een idee hebben wat ik bedoel. Wat begrijp de benilli lift en tepelhofcorrectie nog niet hemaal en misschirn dat jullie me kunnen hpen met me vragen

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten