maandag 28 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen en meteen al vragen over bvk :-)

Hoi allemaal,

 

Ik kijk al een tijdje op dit forum mee en heb besloten om me nu ook aan te melden om met jullie ervaringen te kunnen uitwisselen.
 
Mijn nickname is is Sanelleke, 40 jaar en eindelijk heb ik na bijna 20 jaar twijfelen de stap genomen om te gaan voor een borstverkleining. Ik vind het nog steeds dood- en doodeng. Ik ben erg bang voor complicaties en vooral ook voor de pijn en de lange herstelperiode. Maar wat zijn 6 weken op een mensenleven zeg ik dan nu maar tegen mijzelf. Want mijn borsten groeien en zijn de afgelopen jaren alleen maar zwaarder geworden. Hoe zie ik er over 20 jaar uit als ik niets doe. Daar wil ik dus niet aan denken.
 
Ik heb cup 80 H en zit dus aan het einde van de maten bij de minimizer BH's die ik altijd draag. 
 
Ik ben in november op consult geweest bij Dr. Meesters in Sittard. En nu heb ik de ingreep gepland staan voor 3 april 2013. Aaahh....
 
Heeft iemand van jullie ervaringen met Dr. Meesters? In de intake vond ik haar niet zo sympathiek namelijk. Maar ze komt wel kundig over. Het menselijke dan maar even uitschakelen.
 
En als ik eind juni op vakantie wil, zou dat zonder probleem moeten lukken als ik op 3 april geopereerd wordt? Of zouden jullie me adviseren om het dan na mijn vakantie te laten doen?
 
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!
 
Groetjes Sanelleke

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten