zondag 20 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Betalen voor consult ziekenhuis?

Hoi meiden,

 

Ik ben nu op 2 consulten geweest:

1. Diana Gabriels, Barendrecht

2. MCA Alkmaar, dr. Stevens

 

Diana valt sowieso af en in het MCA heb ik 29 januari een 2e consult omdat ik nog wat twijfels had. Als ik een goed gevoel aan het 2e consult overhoud kies ik voor het MCA.

 

Nu wil ik graag nog naar dr. Nio (SLAZ) en naar dr. Koeijers (MC Zuiderzee) omdat ik daar goede verhalen over heb gehoord. Ik vroeg mij alleen af of je bij een eerste consult in het ziekenhuis moet betalen?

Ik lees vaak dat dit niet hoeft in prive klinieken. Is dit ook in ziekenhuizen of gelden daar weer andere regels voor?

Ik ben dus ook in het MCA geweest maar heb nog niks over kosten gehoord.. misschien komt dat nog!

 

Liefs

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten