donderdag 24 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

BV 18 januari velthuiskliniek eindhoven

Hoi Dames

 

Ik heb 18 Jan jl een borstvergroting laten doen

Heb er al met al 12 jaar over gedaan om de stap te zetten

Maar nu de kids er zijn een van ruim 2 jaar en een van bijna 4 wilde ik het toch laten doen

Veel info gezocht en uiteidenlijk bij de velthuiskliniek terecht gekomen

Dr van Rappard heeft me geholpen zo een vriendelijke man iedereen trouwens in de kliniek heeft het beste met je voor!

Ik had een kleine B cup en heb 350 cc boven de borstspier laten plaatsen

Draag nu de sport bh maat 75 D dus ben tevreden

Operatie heeft goed gegaan en het wakker worden uit de narcose ging ook vlotjes

Pijn de eerste 2 dagen wel ff afzien vooral met slapen

Nu bijna 1 week na de operatie heb ik geen pijn meer

Alleen aan de ribben vlak onder mn borst pfff lijkt wel of ze gekneusd zijn niet normaal alleen daarvoor neem ik nog 6 paramolletjes per dag

Zijn er meer dames die daar toevallog last van hebben gehad

Heb tot nu toe geen spijt en zou het zo weer laten doen!!!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten