maandag 28 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

lekkende borst na griep

Hoi

 

Ik heb 3 maand en half geleden een bv laten doen door dr Visser in de Wellnesskliniek. Sinds de knoopjes los zijn heb ik aan de rechter borst een klein gaatje. Vorige week was het goed op weg om volledig dicht te groeien tot ik op maandag ineens heel veel pijn kreeg aan mijn rechter borststpier. Dinsdag ging ik naar de huisarts en die stelde een griep vast. Klopte ook want ik had overal in mijn lichaam pijn en mijn spieren en gewrichten voelden vreselijk stijf aan. Op woensdag ochtend werd ik wakker en was mijn ganse pyama nat van het vocht dat uit mijn borst kwam. Ik Dr Visser gebeld (ze was er niet op het nummer dat ze me had opgegegen). Op donderdag naar de Wellnesskliniek gebeld en ben toen,na het zelf voor te stellen, op controle geweest bij dr Verdonck. Hij stelde me gerust en zei dat dit heel waarschijnlijk door de griep was dat er zo veel vocht uit mijn borst kwam. Sinds zaterdag gaat het al een stuk beter maar ik moet toch 10 dagen antibiotica nemen voor het geval er ergens een stout beestje zou zitten dat me wil aanvallen nu ik verzwakt ben.

Ik hoop dat de wonde snel gaat dichtgroeien en dat ik dan van alle ellende af ben.

 

Misschien heeft er nog iemand voorgehad?

 

Grts Kimmyza

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten