dinsdag 22 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

eerste afspraak bij pc dr dewalsche!

zo men eerste consult staat volgende week vast

in az Groeninge in Kortrijk bij dr de walsche

 

ik ben doorgestuurd van de gyneacologe

omdat ik een kleine E cup heb

en er eigenlijk enorm vanaf zie in rug en hals

en wondjes onder men ene borst die niet snel toegaan

 

zij zegt dat ik normaal wel in aanmerking zou komen

op een terugbetaling van de ziekenbond (cm)

 

ik hoop het

want ik zie enorm af

ik moet normaal hydrotherapie volgen

maar dat lukt niet meer  ,ik zie er veel te veel vanaf

en andere sporten ook

zit in de weg

 

ik ben 1.61 en 67 kg

34 jaar en 1 zoon

 

alle tips zijn welkom!!!!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten