dinsdag 29 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Nieuw, dus even voorstellen.

Hallo,

 

dit is mijn eerste topic hier op het forum en zal mij dus even voorstellen. Ik ben een jonge vrouw van bijna 22 en heb op mijn 18e mijn eerste bvg laten uitvoeren in de Linea Aesthetica kliniek te Brussel. Omdat ik in mijn pubertijd 25kg was afgevallen, had ik maar een lege, hangende A cup meer over. Ik droomde van grote stevige borsten en heb toen besloten om een bvg te laten uitvoeren.

 

Op het consult zeiden ze mij dat ze medium profile protheses gingen gebruiken van 300cc. Uiteindelijk is het toch 350cc geworden.

Net na de operatie was ik redelijk tevreden over mijn borsten. Ze waren niet zo groot zoals ik eigenlijk wou, maar toch goed genoeg. Na een paar weken begon ik bobbeltjes te voelen en na een paar maanden kon je ze ook goed zien. Ik heb dus rond om rond last van rimpeling. De protheses werden nogtans onder de spier geplaatst. Wat ik ook minder vond na mijn bvg was het feit dat mijn tepels een pak groter geworden waren en ik vond ze voorheen al zo groot!

 

Nu, 3jaar na mijn eerste bvg begin ik toch wat meer probleempjes te ondervinden. Onder mijn linkerborst zie je nu precies een vouw, het lijkt wel alsof een deel van mijn borst aan het zakken is... Aan de rechterborst heb ik nog altijd last van rimpeling, maar heb nu ook gezien dat mijn tepel altijd meer en meer naar buiten draait, hij staat nu ineens meer naar buiten dan de andere tepel. Vroeger was dit niet zo. Weet iemand wat dit kan zijn?

 

Omdat ik dus niet meer tevreden ben, heb ik net een afspraak gemaakt voor een consult bij dr Plovier (gaat door op 25 februari) van de Be Clinic te Overijse, om eens te vragen wat mijn beste opties zijn. Enkel een tepelhofverkleining, zodat ik meer tevreden zal zijn over mijn borsten of ineens een prothesewissel?

 

Wat denken jullie of wat raden jullie mij aan? Momenteel denk ik dat ik tevreden zou zijn moesten mijn tepels wat kleiner zijn en hoger staan. Zou een tepelhofverkleining volstaan? Of raden jullie een wissel aan omwille van de rimpeling, de tepel die nu ineens meer naar buiten staat en de vouw onder mijn linkerborst?

 

Graag hoor ik jullie meningen, advies en tips

 

Groetjes Boobie350 x

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten