vrijdag 25 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

TheSmile : 2 September 2013 : Dr van Onselen : ACCZ

Beste dames,

Vandaag toch maar op consult gegaan bij dr van onselen in huis ter heide.
Ik was een kwartiertje telaat dus belde netjes van te voren op dat ik te laat was
Hier maakte ze geen probleem van en eenmaal bij aankomt werden mijn zoon en ik hartelijk ontvangen.
Eenmaal in de kamer met de consulente besprak ik eigenlijk de standaard dingen waarom ik een borstvergroting wilde en ik kon even mijn hart luchten,
Daarna kwam dr van onselen binnen, wat een integere man zeg,hij heeft zo een relaxe indruk bij me achtergelaten, hij vertelde dat ik 2cm hoogteverschil had in de borstplooi maar zei dat dit verder geen probleem was,daarna deed ik de pas beha aan en we zijn er uiteindelijk uitgekomen dat het 480cc cereform druppelvormige protheses worden met cohesive gel,via de borstplooi dual plane geplaatst...ik heb een goed gevoel over deze pc..Mijn wens is van een lege slappe C naar een DD of E , van onselen zei dat ik dat zeker kon bereiken maar 480cc wel het uiterste was... Fijne avond ladies , ik lees en bericht de komende tijd lekker mee hier!!!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten