woensdag 23 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

bh'tjes Marie Jo Te koop

Beste,

 

Ik heb sinds 1,5 week een bv ondergaan. Daarom verkoop ik al mijn bh'tjes van voor de bv. Het zijn allemaal bh's van merken. Marie Jo, Huit, Chantelle...(Redelijk duur dus). De meeste zijn maatje 70b. Sommige zijn een c, maar dat is omdat er kussentjes inzitten en een voorgevormde vulling. AL mijn bh'tjes zijn wel gedragen, maar sommige zijn nog van deze zomer....dus echt nog bijna in nieuwstaat.

Heb ook twee bikini's van banana moon. maatje medium.

Als er jullie iets aanstaat stuur me gerust een mailtje met een bod. De prijzen zitten tussen 10 en 25 euro max.

Liefst mensen die kunnen komen afhalen. Want terug aannemen doe ik niet vanwege de verzendingskosten.

 

-->Hierbij doneer ik 5% van de verkoop aan het borstenforum!

 

 

liefsx

Bijgevoegde Thumbnails

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten