maandag 28 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

emsi42 : 25 februari 2013 : dr. van Onselen : ACCZ

Hallo Dames,

 

Mijn naam is Monique ben 42 jaar en eindelijk na twee jaar de stoute schoenen aangetrokken en na 3 bezoeken aan verschillende klinieken een beslissing genomen. 25 februari 2013 is mijn grote dag. Mijn BV word gedaan door dr van Onselen van de ACCZ kliniek.

Hij heeft mij geadviseerd 460 cc dual plane. Heb ontzettend veel op Amerikaanse sites gekeken naar de resultaten en ben nog niet echt veel wijzer geworden. Daar word eigenlijk alleen maar gebruik gemaakt van ronde protesses. Had zelf altijd maat 70 dd vanmezelf, maar na de zwangerschap en na veel afvallen is het nu heel erg verslapt en heb ik nu een 75c lege 75 d. wil wel een BV maar dan zonder lift. hoop dat het mooi word, mocht het nog niet naar tevredenheid zijn dan kan ik altijd nog de tepel wat hoger laten zetten is mij verteld.

Zijn er dames op dit forum met hetzelfde probleem.

 

Wat ik raar vond is dat de ene pc zegt 350 cc en de ander 400cc , hoe kan dat?

 

gr. monique

 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten