zondag 27 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Op de zij verdeelt de borst zich???

Ben nu bijna 6 weken po en altijd sportbh aangehad enz. Nog niet echt op mijn zij gelegen tot gisteren.
Heb eens gekeken en als ik op mijn zij lig, verdeelt mijn borst zich weer in tweeën. Als ik sta lijkt de prothese goed te zitten achter borst.  Als ik lig op de rug vallen ze iets opzij maar op de zij blijft de prothese vastzitten achter spier denk ik, maar gaat het puntje van mijn borst met tepel wel opzij. Vind dit een heel raar zicht en vraag me af of dit normaal is? ( lijkt mij niet)
Ik had dit de vorige keer ook, maar dacht toen dat het kwam door de verzakte prothese.
Weet iemand dit?

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten