woensdag 23 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Spatader behandeling

Hallo meiden!

Ik heb nu denk ik al zo'n 4 jaar last van spataderen.. Vooral in me knieholtes en enkels.. Twee jaar terug ben ik hiervoor naar het Diakonessenhuis geweest voor een duplex onderzoek. Hieruit kwam dat mijn kleppen het gewoon deden en ik me dus aanstelde (zo zei ze het niet maar het kwam er wel op neer). Terwijl ik dus echt last heb als ik te lang gestaan heb! Het lijkt net alsof je benen heel moe zijn en je kan ze dan niet stil houden. Een beetje een stekende pijn.. Dus dacht ik bij mezelf naja dan niet.. Als ik het toch niet vergoed krijg en blijkbaar me kleppen het gewoon doen zou ik me wel aanstellen. En maar accepteren dat ik lelijke benen heb.. 
Maar het lijkt alsof het erger word.. Ik werk nu in een winkel en daar moet je veel staan. Later ga ik op de röntgenafdeling werken, waar je dus ook veel moet staan. Ik ga er dus vanuit dat het nog veeeeeeel erger word.. 
Nu zitten mama en ik dit is mijn lijf te kijken en zie ik dat ze in de Bergman kliniek ook spataderen behandelen! Dus me moeder zei, waarom ga je het niet daar heen? Probeer het daar nog een keertje.. En ik denk dat ik dat nu dus ga doen.. (ik heb het infuus van me bv ook overleefd dus nu kan ik alles aan )

Heeft iemand toevallig hier ervaring met spataderbehandelingen? Ik ben daar wel benieuwd naar!

xxxxxxxxxxxxxxxx

Kusies Dropje

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten