woensdag 23 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Ik zal mij voorstellen..

Hallo allemaal,

Ik wil mij even voorstellen; ik ben 40 jaar oud en ik ben moeder van drie kinderen. Na de borstvoeding van mijn kids heb ik niet veel borst meer over. Ik voel mij hier niet prettig bij en heb besloten om mijn borsten te laten 'opvullen'. Ze hoeven niet heel groot te worden, als ze maar weer gevuld zijn.

Ik ben 1.82 m lang en ik weeg 65 kilo en ik vind het moeilijk voor te stellen hoe mijn boobs er straaks uit gaan zien. Ik krijg op 4 februari in beide borsten achter de borstspier een 300 cc silicone protese met een ruwe buitenkant geplaatst. Ik vind het ZO spannend!! Ik heb nu al zin om een bikini te gaan kopen hahaha!!

Ik lees hier graag alle ervaringen van de damens die al geholpen zijn en ik ben blij dat jullie dit allemaal plaatsen. Ik ga jullie in ieder geval op de hoogte houden.

Lieve groeten! 
 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten