maandag 21 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Eerste afspraak bij dokter De Meyere is een feit !

Hallo dames,

 

Het staat vast, ik heb 6maart een afspraak bij dokter De Meyere in Artemedis.

Spannend ! Ik heb alvast een vragenlijst voor de dokter afgedrukt (gestolen van het forum hier).

Ook heb ik al een aantal foto's van wat ik en mijn man zelf mooi vinden.

Ik ga ook duidelijk vertellen wat ik dus niet wil...

Ik hoop dat ik opgelucht buiten kom 6maart... Het lijkt nog zo lang

Maar voor de BV zal ik nog meer geduld moeten hebben vrees ik, ik heb in Juni 2weekjes verlof staan maar zou willen gaan vragen of ik er een 3de week mag bijnemen (normaal gesproken is 2w de maximum dat je achter elkaar mag nemen) Maar aangezien ik in de Aldi werk en dus heeeeeeeeel veeeeel heeeeel hoog boven men hoofd veel kilo's moet tillen zie ik het echt niet zitten van na 2weekjes al te gaan werken dus ik hoop dat ze mij 3w willen geven en anders ja me ziek melden? Alleen weet ik niet of dat zo eerlijk is? langs de andere kant als ze mij die 3de week niet willen geven wilt dat zeggen dat ik na 2weken, al 10-20kilo regelmatig boven men hoofd moet gaan steken? Zoals de paletten fruit en groenten gestapeld zijn zo hoog en dus de bak fruit of groenten eerst er af moet krijgen en dan op men schouder laten vallen, ik heb het dus over sinaasappelen enz, 6x2 of 3kilo dus dat gaat over 12-18kilo ? Ook verzet ik wel een aantal drankpakket en ook bij dit moet ik boven men hoofd rekken want de rest van in de winkel moet op de nieuwe pallet bovenaan komen, met de transpalet rijden, kassa is ook niet zo evident want je schuift de producten steeds met 1 arm over de scan... dus wat raden jullie me aan?

Ik vertel het zo uitgebreid omdat sommigen ik zeg niet de dames hier maar sommigen denken dus dat de winkel zichzelf vult... En dat het alleen maar gaat over wat kartonnetjes inzetten, maar een volledig karton wortelen en erwten weegt ook al behoorlijk en dat gaat echt niet over 1 karton dan... 

Dus mijn hoofdzorg is echt mijn werk, ik heb mijn voorlopig rijbewijs en eens ik mijn vast rijbewijs heb zou ik dus op zoek gaan naar ander eventueel lichter werk, maar ik heb dus ook geen diploma dus bureau werk zit er al niet in vrees ik, ik was het sowieso al van plan ander werk te gaan zoeken want ik zit momenteel nog thuis met mijn nek schouders en rug, ik ben zelf maar klein 1m58 en het werk is echt te zwaar ik moet veel te veel rekken en teveel zware dingen boven men hoofd nemen...

En het gewoon gaan vertellen dan gaan ze nog geen begrip opleveren volgens mij, ze zijn namelijk niet zo men zichzelf bezig als ik...

En me dus daarom langer verlof gaan geven dan de rest? We hebben 6weken verlof maar we kiezen echt niet wat we daarmee doen... En ik weet dat ze het mogen weigeren dus..

Iemand raad ivm werk?

En alle tips voor het eerste consult zijn welkom !

Ik ga me echt niet laten tegen houden door mijn werk, daarvoor wil ik dit te graag ! Ik erger mij al jaren aan mijn verschillende boobs, men kleine boobs, ik wil zwemkleding gaan shoppen en gaan zwemmen potverdorie !

 

Veel liefs

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten