vrijdag 25 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Wel echt dual plane???????

Hoi hoi Allemaal,

 

Ik lees hier regelmatig de vraag of iemand dual plane heeft of zal nemen of niet.

 

Ik vraag me af of de artsen die zeggen dat ze dual plane zetten wel echt dual plane zetten.

 

Als je nl echt medisch gaat kijken betekend het dat ze je borstspier in tweeën rafelen/scheuren/snijden en daartussen de prothese zetten.

 

Als men spreekt over achter de spier dan zal hij er aan de onderzijde altijd een stukje onderuit komen waardoor men vrij gemakkelijk praat over dual plane.

Eigenlijk klopt dit ook wel want een deel zit erachter en een deel komt eronder uit...kun je dus zien als duaal.

De borstspier is nl niet groot genoeg om de protheses in zijn geheel te bedekken, om dat wel te kunnen doen moeten ze de onderste borstspier losmaken en terug vastzetten...dit zal natuurlijk niet gebeuren mits er echt geen andere optie is.

Dit zou er op neer komen dat het dus eigenlijk in de meeste gevallen achter de spier is maar men wel tegen de mensen zegt dat het dual plane is.

 

Om echt dual plane te kunnen zetten moeten ze dus je spier in tweeën verdelen en hij moet voldoen aan bepaalde eisen om dit te kunnen realiseren.

 

Ik krijg steeds meer het idee dat dual plane dus niet echt dual plane is in de meeste gevallen maar gewoon achter de spier.

 

Ik ben van mening dat het niet uit maakt..zo lang je maar tevreden bent...wel vind ik dat ze eerlijk moeten zijn.

Ik heb geen idee of er bij de ene operatie nl meer wordt gerekend als bij de andere maar vond mede die gedachte en de eerlijkheid in informatie een reden om het hier te zetten.

 

Groetjes Guppie

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten