zondag 27 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

En voor je het weet ben je echt bijna een jaar PO.

Hallo meiden,
Ik ben nu 10 maand PO en kan me nog heeeeel goed herinneren dat ik (nadat ik net geopereerd was) dacht: oooh wat duurt dat nog lang voor je bijna een jaar verder bent. Je wil zo graag dat ze op zn plek zitten, dat het gewend is, dat je geen pijntjes meer hebt etc etc. Nou het is zo ver haha, en achteraf (maar das met veel zo) is het snel gegaan. Dus dames: het komt vanzelf!! Nu hopen dat het allemaal zo blijft want je hoort ook verhalen dat het na bijvoorbeeld 2jaar mis gaat.
Ik heb nieuwe foto's geplaatst voor de vergelijking in mn gallerij.

Groetjes Kim

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten