dinsdag 29 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

mezelf even voorstellen

Heeey ik ben nieuw hier ben 25 en heb na mn bevalling echt niks meer over gehouden van mn borsten vandaar dat ik djs een borstvergroting wil.
En daar is alle raad en advies welkom in ;-)

Mijn naam is esther en woon in belgie

Read More »

Angelique: 2 april: dr. Nio: Park Medisch centrum Rotterdam

Hello ladies!

 

Vandaag heb ik eindelijk de knoop door gehakt. Op 2 april gaat het gebeuren. Ben inmiddels bij een aantal chirurgen geweest en bij dr. Nio heb ik het fijnste gevoel.

Nog een keer kort voorstellen; ik ben 1.55 lang en weeg 48 kilo, mijn omvang is 71 en heb een b cup. Tietjes zijn aan de slappe kant..

 

Ik had aangegeven dat ik een volle c/kleine d zou willen. Ik kreeg 2 pasprothesen, de eerste vond ik al gelijk goed, de 2de te groot, toen vertelde dr.nio mij dat de eerste slechts 260cc waren! Ik schrok daarvan, (anderen chirurgen adviseerden 300-400 cc natrelle) zo weinig dacht ik! Maar hij vertelde mij dat ik niet naar het aantal cc moest kijken. De andere waren 320cc, die vond ik te groot, we hebben nu besloten om voor 280cc te gaan, helaas had hij daar geen pasprothese van. Implantaten zijn van eurosillicone en de plaatsing is op de spier, daar was ik eerst ook niet zo over te spreken, omdat ik dacht dat ik dan het bal effect zou krijgen, maar hij vertelde mij dat ik genoeg weefsel heb en dat dit dan mooier zou zijn. Ik mocht ook nog kiezen voor natrelle, maar hij adviseerde de eurosillicone omdat deze zachter aan zouden voelen.

 

Op 5 maart heb ik voor de zekerheid nog een pasmomentje.

 

Tijdens het passen was die 260cc dus mooi en leek het ook groot, denken jullie dat ik er ook van uit kan gaan dat het een kleine d wordt met 280 cc?

Read More »

Niet zeker welke cupmaat

Hallo Dames,

Ik heb eindelijk de stap gezet om tegen mijn ouders en vriend erover uit te komen dat ik een bv wil laten doen.
Mijn ouders reageerden heel goed en we hebben meteen afgesproken dat hun bij willen springen in kosten als ik na mijn diplomering nog niet genoeg geld heb! Dus ben helemaal happy!

Ik heb nu een mailtje gestuurd voor mijn eerste consult en ben erg benieuwd =)

Maar nu komt mijn vraag,

Ik heb via de tabel op het forum mijn borsten opgemeten, nu kwam ik op een kleine AA uit en vraag me af of het wel klopt? Ik heb een foto toegevoegd zodat jullie misschien kunnen zien of het wel klopt.
En ik vroeg me af of een grote B kleine C bij mijn lichaam zou passen, maar dat hoor ik ook vast wel op het consult!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten