zaterdag 26 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Voorstellen..

Hoi
Mijn naam is Jody en ben 21jaar oud. Ik werk in de kinderopvang.
Ben sinds 2 jaar 37 kilo afgevallen waar ik heeeel blij mee ben. Alleen er veranderd wel een hoop aan je lichaam je vel rond je buik word slapper je borsten worden kleiner maar ook slapper dus .
Nou had ik al helemaal geen grote borsten een volle A cup en heel af en toe een B cup. Maar na het afvallen is er weinig over van en de vorm en de inhoud. Het is nu net aan een À cup. Voor iemand die 1.75 lang is en 70 kilo weegt is dat bijna niks. Ik heb al sinds dat ik 15 ben moeite met mijn kleine borsten,ook de vorm is niet mooi. Ik was al  een paar maanden aan het rondkijken op internet bij verschillende klinieken. Mijn keus is uiteindelijk op de contourkliniek gevallen dat gaf mijn het beste gevoel. Je kon alles vinden van info tot foto's en zelf een filmpje van de operatie van een borstvergroting bij contourkliniek. Na een paar dagen te hebben nagedacht. Ik dacht doe het nou je wil het al zo lang!  heb een mail gestuurd en werd meteen de volgende ochtend teruggebeld meteen een afspraak gemaakt voor een intakegesprek op 8 februari. Omdat ik in de kinderopvang werk is het lastig om op korte termijn te zeggen dan en dan word ik geopereerd. Ik heb de kliniek gebeld en gevraagd wanneer zou de eerste mogelijkheid zijn dat ik geopereerd kan worden. Dat was 22 februari. Zoo dacht ik. Dat is al 2 weken na me intake.. Ik dacht ja zal ik het dan al doen?? Ik heb overlegd met me werk en dat zou allemaal kunnen. Ja en dan nog de vraag  hoelang  zal ik moeten herstellen? 4 weken 6 weken ? Ik  heb met me werk 6 weken afgesproken ook omdat ik op een babygroep werk en veel moet tillen. Contourkliniek teruggebeld en gevraagd of we de 22 februari al vast konden leggen. Dat kon! Ze  houden er een optie op tot 8 februari wil ik het dan na de intake nog. Word  22 februari de datum ... Spannend .. Ik vind het zo fijn om te kunnen lezen hoe anderen het vonden en informatie en tips van anderen te lezen.

Liefs

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten