zondag 20 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Charke : 18april 2013 : Dr. Demeyere : Artemedis

Hallo dames , ik ben dus Charke , 24 jaar en 2jaar geleden heb ik  mijn 1ste operatie gehad  door dr. Decoopman in Cosmipolis in Brugge. Dit was 240 cc en 220 cc links en rechts achter de spier via de oksel.

 

Sinds dag 1 van de operatie is de pijn in mijn linkerborst nooit opgehouden , deze blijf heel hard en pijnlijk.

Dit werd telkens genegeerd door de arts en er werd mij steeds verteld dat ik moest geduld hebben dat deze even goed zou komen als de rechterborst,niet dus ...

Na een half jaar ben ik nog eens langsgeweest met nog steeds hetzelfde probleem + was het ook allemaal wat meer opgezwollen.

Na een echografie zagen ze dat er vocht in de borst zat en hier moest ik juist maar even wat ontstekingsremmertjes nemen en dit zou wel wegtrekken dan.Na een jaar verder te sukkelen en telkens met dezelfde uitleg naar huis gestuurd te worden ben ik teruggegaan omdat de pijn nietmeer uit te houden was,wat bleek de prothese was volledig uitgezakt door mijn weefsel heen en de uitleg van de dokter was dat door de vele ontstekingen en vocht het weefsel telkens verdunde en daarom was doorgezakt en deze stelde een hersteloperatie voor door middel van een nieuwe borstplooi te maken door het vasthechten aan de ribben.

 

Na 1ste hersteloperatie na 2weken op spoed geland , het litteken was opengesprongen en het pus spoot er uit.

Na een kweekje van het vocht bleek dat er geen infectie inzat. 

2e hersteloperatie gehad 2dagen na spoedopname,week met drain ingezeten en na weekje op controle bij de verpleegkundigen,vertelde deze eerlijk dat het weer mislukt was,er was helemaal geen borstplooi en ze vond de borst toch wat meer gezwollen en deze was terug uitgezakt. De dokter stelde een nieuwe 3e hersteloperatie voor ,zonder enige uitleg of iets , goed het vertrouwen is helemaal weg in deze onbekwame prutser      en na vele positieve reacties op het forum had ik een consult gepland bij dr Demeyere op 16 januari.

Deze vertelde mij direct dat links en ook rechts helemaal fout was.

Rechts zou de spier niet los genoeg gemaakt zijn waardoor de borst heel hoog zit en bij de minste aanspanning teveel vervormt .

Links zit de prothese niet volledig onder spier en is deze zelf te zwaar voor mijn lichaamsbouw.

Ook stond die versteld dat er nog geopereerd word via de oksel achter de spier ,dit zou nog een hele oude manier zijn waardoor men ook blind opereert omdat men ziet waar de prothese juist geplaatst word.

Ik ben 1m 58 en weeg 45kg.

 

Heb de beslissing genomen om op 18 april geopeerd te worden , had direct een super gevoel bij deze man en deze gaf een heel deskundige uitleg , geen enkele vraag was hem teveel om te beantwoorden.

Het word de Mghan 510 190 cc voor de spier , hoop dat ik hier een mooi resultaat mee behaal maar vooral dat ik pijnvrij ben nu 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten