zaterdag 19 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Jessy : 17 januari 2013 : Dr. Maas : Bergmankliniek

Ik ben Jessy, 24 jaar oud.

Ik heb 2 dagen geleden een borstvergroting laten doen bij Dr. maas.
Het is allemaal erg goed gegaan. De operatie liep voorspoedig. Ik ben erg snel bijgekomen uit de narcose en voelde me gelijk weer fit. Ik was niet misselijk en ik had geen pijn.
Nu 2 dagen later, kan ik me weer goed bewegen en ben ik al wat geminderd met de pijnstillers ( 6 paracetemols en geen extra pijnstiller meer.. Morgen wil ik al naar 4 paracetemols gaan). Ik doe het wel nog even rustig aan.
Ik heb een bh aangemeten gekregen. Voor mijn gevoel geeft deze niet genoeg ondersteuning. Heeft nog iemand dit idee?
Van de hechtingen heb ik geen last. Wel zijn mijn borsten natuurlijk opgezwollen. Ook heb ik flinke spierpijn in mijn armen, borst en buik. En voelt het allemaal nog raar aan (nog niet eigen) het voelt als een verdoving. Ik lees overal dat dit normaal is.. Dus ik heb geduld
Het ergste van alles vind ik het op de rug slapen. Ik heb er echt verschrikkelijke rugpijn door en slapenloze nachten. Heeft iemand hier tips voor?
Na 1 week zou je weer op je zij mogen slapen.. Dit lijkt voor mn gevoel veelste snel. Dan is de borst toch nog bezig met kapselvormen?? Hoe is dit bij jullie verlopen na 1 week?

Ik heb 6 dagen vrij van werk. (Kantoor werk). Wel moet ik 20 minuten met de auto.. Is dit te snel? Voor mijn gevoel zou ik nu al kantoor werk kunnen doen (nog geen auto rijden) maar ik wil niks overhaasten. Iemand ervaring met werken/autorijden zo kort na de operatie?

Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat ...

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten