woensdag 23 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

van kleine peren naar ronde appels

Hallo, 

 

Ik ben een meisje (uit Belgie) van 21 jaar. 

Mijn borsten zijn gestopt met groeien vanaf mijn 13 jaar wat dus vreselijk is. Het lijkt wel of ze ergens in de ontwikkeling ervan ergens gestopt zijn. 

Dit maakt dat ze klein en peervormig zijn... Genante borsten dus. 

En ja, oke ik heb vanalles geprobeerd om dit te verdoezen en ik weet wel dat je gelukkig moet zijn met je lichaam maar jullie kennen wel allemaal het gevoel als je je push up uitdoet voor je (nieuwe) vriend en jouw decollete eigenlijk niets voorstelt. 

Nu werk ik en ben ik er van overtuigd dat ik dit wil, gewoon voor mezelf. 

Wat vinden jullie? 

Ik lees erg veel goede dingen over dr. Plovier. 

 

Veel lieve groetjes, 

Dientje. 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten