woensdag 23 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

even voorstellen

hallo allemaal,

 

 

ik lees al een tijdje mee op het forum, en wil me nu graag even voorstellen omdat ik mijn bv nu echt ga doorzetten.

 

mijn nickname is cup c, ik wil namelijk( dacht ik) een grote c cup maar denk nu toch om voor een d cup te gaan.

 

ik draag nu bh maat 85b.en heb dus een brede borstomtrek.

 

ik heb mijn 1e consult gehad en wat cc's gepast, maar ben er nog niet helemaal uit.

 

 

4 feb heb ik mijn 2e consult bij dokter moojen-zaal van de velthuiskliniek.

 

ik heb een sterke voorkeur voor mentor of natrelle implantaten en ik denk anatomisch.

 

 

 

ik lees van bb veel weet van cc, omtrek profiel enz om ong de cupmaat in te schatten, maar als iemand anders een gedachte erover heeft,

hoor ik het ook graag.

 

volgende van natrelle 410 heb ik gepast, de 395cc medium profiel 4.8 projectie en de 440 cc medium met dacht ik 5.0 projectie

 

 

wat denken jullie, waar zou ik dan op uitkomen?

 

 

groetjes

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten