dinsdag 22 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Pijnlijke borsten na het sporten

Hallo meiden,

 

Vraagje: van mijn pc mocht ik na 5 weken weer sporten. Dus ik ben ook weer lekker bezig op de sportschool. Maaarrrr ik merk toch dat ik op de dag van het sporten 's avonds wel pijnlijke borsten krijg. Ik zie er niks aan, maar het voel een soort van beurs. Mijn borstspieren train ik niet. Ik doe voornamelijk groepslessen zoals Sh'bam, bodyshape en ik ben aan het hardlopen. Ik draag een goede sportbh van het merk shoke-absorber en ze zitten hier echt heel goed in..... Ze wiebelen amper... Toch merk ik bij het hardlopen ook wel dat mijn borsten een soort van gaan jeuken....

 

Herkend iemand dit en is het verstandig dat ik toch nog maar wat weekjes rustig aan doe, of zal dit allemaal geen kwaad kunnen?

 

Liefs Anja

Read More »

echt tof om te zien!! natuurlijke borsten of implantaten?? dit moet je even doen!!

hey dames,

 

ik ben niet meer zo actief op het forum maar af en toe kom ik nog eens piepen. 

 

ik weet niet of iemand dit hier weet maar ik vond het toch tof om hier eens te delen.

 

wat heb je nodig?? pikdonkere kamer en zaklamp (hoe feller hoe beter). als je spiegel hebt kan je het ook goed zien. doe tshirt en bh uit en hou de zaklamp onder je borst. door de prothese gaat je volledige borst oranje gloeien. bij een natuurlijke borst gloeit dit praktisch niets. je kan ook je aders zien lopen. echt freaky om te zien. blijkbaar werd hier vroeger ook mee gekeken of je tumor had maar lijkt me nogal primitief zo. 

 

ik heb protheses voor de spier dus ik weet nu wel nie of je goed resultaat kan zien achter de spier.

 

grtz

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten