maandag 21 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Rechterborst prothese verwijdert

Nou.... wat een dagje heb ik weer gehad.

 

Het leek zo goed te gaan nadat ik afgelopen donderdag schoongespoeld was.

En nadat er een nwe prothese in gegaan was.

Maar ik bleef wel steeds rond die 38,1 zitten na de operatie.

Op zich is dat niet gek had Dr.Maas gezegd, want er zat natuurlijk een ontsteking.

 

Vanochtend om 07.00 uur voelde ik ineens iets kouds op mijn hemdje.

Ik kijk in de spiegel en er zat allemaal bruine troep op.

Ik doe hem omhoog en er loopt een straaltje bruine troep uit, niet druppelen, maar echt lopen.

Ik dacht godver wat nou weer..... ik kon me alleen bedenken dat, door het vele hoesten, er mss wat open gegaan was.

Mijn man aan het werk, dus ik eerst voorzichtig mezelf wassen ( durfde niet te douchen)

Steeds als ik mijn arm bewoog gutste het eruit...... shit dacht ik.

Daarna mijn man gesms't ( kreeg hem tel niet te pakken) , die belde snel terug en zei heb je Bergman al gebeld,

ik zei nee, ga ik nu doen, hij had al een vriend wakker gebeld, die me naar de Bergman moest brengen.

Ondertussen zou hij proberen vrij te krijgen.

Bij de Bergman aangekomen, werd ik snel door verpleging gezien, die keek onder gaasje en zei, owww... ff arts halen.

Nu was Dr.Maas aan het opereren, dus Dr. Luijendijk, kwam kijken.... en die ging gemeen lopen drukken,

en toen.... ja....... toen kwam er weer pus uit    en hij zei, de prothese moet er nu uit.

Hij ging ook nog overleggen met Dr.Maas ( die uit de OK kwam) en die gaf hetzelfde aan.

 

Dus... om 13.00 uur lag ik weer op de OK, de prothese is eruit, en blijft eruit voor 3 maanden.

Er zit een soort draintje in vastgemaakt met een hechting, de wond blijft dus open.

Iedere dag moet ik hem verschonen, heb een berg gaas mee gehad en nog extra AB, dus nog 10 dagen slikken ipv 6.

Als dan straks al de troep weg is, dan mag het eruit en kan mijn rechterborst tot rust komen.

In April wordt de prothese weer terug geplaatst.

Ik ben wel SUPER onzeker nu.... en erg verdrietig.... heb nu 2 verschillende borsten

 

Ik ga kijken waar ik een prothese kan kopen om op te vullen zodat ik niet voor lul loop.

 

Tja... hoe komt dit nu allemaal:

 

Blijkt dat ik bij de eerste operatie een bacterie opgelopen heb.... die veroorzaakte de ontsteking.

as donderdag weet ik hoe het beestje heette....

 

Dr.Maas gaat me iedere dag bellen om te horen hoe het met me gaat, toch erg lief van hem.

as maandag weer terug naar hem.

En o ja.... mijn voortand was afgelopen donderdag kapot gegaan door de tube vd narcose.

De tandartsrekening mag ik naar de Bergman sturen.

 

Wat een verhaal , en wat een pechvogel voel ik me.

 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten