dinsdag 29 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

13 mei is de grote dag bij dr van onselen.

hoi  ik ben mupke en ben 42 jaar. ik heb 3 kinderen en overweeg al een aantal jaren om iets aan mijn borsten te laten doen.

 

ik ben 174m en weeg 58kg. vroeger voor de zwangerschappen had ik een volle 80 d cup..maar nu had ik nog twee uitgezakte zakken over wat nog een c cup vulde..

13 mei krijg ik mijn bv bij dr van onselen. en het wordt volgens mij was het 540 cc maar kan er best 10/20 cc naast zitten anatomisch en duel plane

 

ben erg benieuwd en vindt het erg spannend. hoop dat er nog meer meiden/ mamma's zijn die zoveel cc hebben.

nou ik ga nu maar vast dromen van mijn nieuwe boobies want het is nog even tot. 13 mei...SPANNEND.

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten