dinsdag 29 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Wat kan je na een BV niet/nooit meer doen?

Hey dames,


Ik vroeg me iets af...
Na een borstvergroting mag je de eerste 6weken geen zware dingen doen ect.
Hoe zit het dan daarna?

Mag je gewoon weer ALLES doen of zijn er dingen die absoluut niet/nooit meer mogen, of pas na een lange tijd (langer dan 6weken).

Bijvoorbeeld;

Zwemmen,
Op je buik slapen,
'Harde' sex,
Karten,
Bunjeejumpen,
Klimmen,
Kajakken,
Trilplaat van de fitsness zaal,
Roeien,
Hardlopen,
Vechtsport,

Of misschien zijn er nog dingen die niet in dit lijsjtje staan die niet meer kunnen?

Het is niet zo dat ik al die dingen stanaard doe, maar ik zou het fijn vinden als ik weet wat wel en absoluut niet kan.

Ik hoor het graag van jullie  


 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten