donderdag 24 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

13 MAART MIJN MIJN MIJN DAG !

Ik zal me even voorstellen..

 

Mijn naam Annabelle , 18 jaar oud.

 

13 Maart 2013 krijg ik een BV @ Velthuis kliniek Dr. Klepetko.

 

Borstenforum.com heeft me zo super geholpen ! Sinds 2 weken ben ik een actieve lezer.. heb heel wat verslagen gelezen van de dames hier

Ik stond namelijk op het punt om mijn afspraak af te zeggen voor de tweede keer ! ( had namelijk al een afspraak staan op 22 november 2012 ).

Ik las zo veel enge dingen op sommige website's .. en ik kan met niemand er over praten ! Wil namelijk niet dat iemand het weet..

 

Maar nu na al die positieve reacties te hebben gelezen ga ik er helemaal voor !

Ik krijg 290 cc Mentor silliconen ( anatomisch) onder de spier. Ben zelf 1.64 en weeg 52 kilo.

 

 

SUPER BEDANKT DAMES VAN DE BORSTENFORUM.COM

 

Heeft iemand ervaring met PC Heike klepetko ? Of weet iemand wat over haar? & Hoe hebben de dames die bij velthuis kliniek zijn behandeld het ervaren?

 

x ANNABELLE

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten