vrijdag 25 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

minder cc toevoegen van B->C-cup dan A->B?

Dag iedereen,

 

Een paar maand geleden liet ik een BV uitvoeren. Ik ben 1m70, 58 kg en wou van 75A naar een volle C. De chirurg stelde anatomische prothesen van 255 en 315 cc voor (die borst was kleiner), geplaatst voor de spier. Mooi resultaat, maar de maat is slechts een volle B-kleine C. 

Ik ging dus terug met de vraag naar nieuwe prothesen. hij zou er 110 en 140 cc aan toevoegen. 

Nu stel ik me de vraag of dit wel voldoende / logisch is.

Als ik met 255 en 315cc van 75A naar volle B-kleine C ging, is dat dan wel logisch om met slechts 110 - 140 cc erbij (zou worden: 395 cc en 425 cc) nog een volledige cup-maat (zijnde: volle C) erbij te krijgen?

Lijkt mij wat vreemd dat er van volle B naar volle C véél minder bij moet dan van A naar volle B.

Uiteraard zal ik ook mijn chirurg contacteren, maar had graag ook even jullie ervaringen gehoord.

 

Alvast bedankt!

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten