donderdag 24 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Twijfels..

Hallo lieve meiden,

 

Ik ga me kort even voorstellen..

 

Ben 26 jaar oud en heb drie weken geleden (3 januari) een borstvergroting ondergaan in de Global Care Clinic.

 

Was al meer dan 10 jaar ontevreden door m'n te kleine borsten (75A). Door een vriendin die in september vorig jaar ook door dr. Nelissen was geopereerd, heb ik eindelijk de stap durven zetten.

 

Na het intakegesprek in november wist ik al meteen dat ik voor deze kliniek en deze pc zou kiezen, voelde me er meteen op mijn gemak! Heb ook nog geen moment spijt gehad van deze keuze.

 

Dr. Nelissen raadde me anatomische prothesen 255 cc aan. Aangezien het voor mij in eerste instantie vooral belangrijk was dat het niet zou opvallen dat ik geen borsten had, had ik schrik dat deze prothesen te groot zouden zijn. De foto's die hij me tijdens het intake-gesprek liet zien, leken me allemaal veel te groot.. Ik ben 1,69m groot en weeg 53 kg. Ik was heel ongelukkig over m'n te kleine borsten maar wist dat ik ook niet gelukkig zijn als ze te groot zouden worden en niet meer bij mijn lichaamsbouw zouden passen..

 

Uit schrik voor een te grote maat heb ik dan voor de 215 cc gekozen (subfasciaal geplaatst). Toen ik ze voor 't eerst zag was ik echt dolgelukkig! 

 

1,5 week na de operatie kreeg ik heel veel last van m'n emoties, moest constant huilen enzo.. Denk dat ik ook niet besefte hoe ongelukkig ik wel niet ben geweest de laatste jaren. Ik dacht dus dat het wel over zou gaan. Vandaag, 3 weken PO bekruipt me meer en meer het gevoel dat ik te kleine prothesen heb gekozen, dat ik toch de raad van de PC had moeten volgen en voor de 255 cc had moeten gaan.. Zit er constant mee in m'n hoofd, kan het gewoon niet loslaten 

 

Misschien heb ik nog een tijdje nodig om het allemaal te verwerken, maar de gedachte speelt voortdurend in m'n hoofd dat ik zo snel mogelijk voor een wissel wil gaan. Denk dat dit pas na 6 maanden kan? M'n borsten zien er nu echt heel mooi en natuurlijk uit (70C opgemeten in de kliniek), maar zou ze graag wat groter hebben.

 

Ik weet niet of iemand hiermee ervaring heeft?

 

Veel liefs,

 

Steph xxx

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten