zondag 27 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Groentje en op zoek naar info :)

Hallo meiden,

 

Ik ben 35 en overweeg een borstvergroting. Ben tot hiertoe nog maar bij 2 pc's op consult geweest, Dokter Kinsbergen en Dr Colpaert, allebei uit het Antwerpse. Kinsbergen werkt met ronde protesen en Colpaert met anatomische. Naar mijn gevoel vond ik Colpaert veel professioneler overkomen, heb daar ook bijna ruim een uur binnen gezeten en kreeg heel veel info. Alleen bepaalt hij op voorhand niet hoeveel cc er gestoken zal worden, dit wordt pas tijdens de operatie gedaan, vond ik wel een beetje raar.. :S Kinsbergen daarentegen werkt maar met 1 soort protesen, al 20 jaar dezelfde zei ze..

Nu vraag ik me af wat jullie ervaringen zijn mbt tot ronde of anatomische, ik wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat en niet overdreven groot. De kostprijs tussen deze 2 scheelt ook wel enorm, bij Colpaert kost het 3600 euro en bij Kinsbergen 2600 (als ik me goed herinner wnt is al een hele poos geleden dat ik daar was)

Ik lees op dit forum ook veel over dokter Plovier, werkt hij met beide soorten?

Het hoeft zeker niet in het antwerpse te zijn dat ik het ga laten doen, mag eender waar in België :0)

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten