donderdag 24 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

bh maat 75c of 70d? !?

ik ben vanmiddag eindelijk bh's wezen passen bij de hunkemoller.
de dames daar vroegen wat voor maat ik had dus ik zeg..nou heb nu 70c aan dus heb geen idee.
had eerlijk gezegd dat ze me zouden opmeten maar ze zeiden pas maar wat...

nouja oke...dus ik pas 70c en die zit te krap...ze zij ik pak wel een 75c..die zat wel goed qua cup...maar had m op t middelste of allerstrakste gaatje?

ik heb altijd geleerd dat je m op t loste gaatje moet kopen want als ie nog wijder word kan je hem nog strakker zetten...

toen paste ik 70d...die zat goed qua cup en zat op t grootste gaatje...maar die vond die mevrouw qua omvang net te krap...ze zei die is binnen 7 dagen uitgerekt...


dus al met al: hellup....ik kom er ff niet meer uit?!?

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten