vrijdag 25 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Operatie 24 Jan, dual plane 350cc dr. koopman Bergman clinic

Gisteren ben ik geopereerd. Het is mijn tweede bv. Ik had 250 voor de spier en zou 400 dual plane krijgen. Helaas is dit 350cc geworden. Meer paste denk ik niet.

Ik had pijn verwacht omdat het deze keer dual plane is geplaatst. Nou zonder te overdrijven, als ik km teen hard stoot heb ik nog meer pijn :-)

Mijn oorspronkelijke cup was 70b. 10 jaar gleden 250 laten plaatsen op de spier en kreeg 70c. Had nu gehoopt op 70e met 400cc. Nu even afwachten waar ik op uitkom.

Ik heb omvang 65, weeg 48kg en ben 1.64 lang dus denk dat die 350 prima is. Ben alleen n
Beetje teleurgesteld omdat ik overtuigd was 400 te krijgen.

Anyway operatie is prima gegaan. Drains niet gevoeld, niet misselijk van narcose en amper na pijn. Maar m'n borsten hebben al een hele geschiedenis gehad met 2 zwangerschappen en al een eerdere bv.

Hoop dat ik een hoop meiden gerust stel met mijn verhaal!

Liefs, Shinta

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten